Servicio de búsqueda personalizada

Búsqueda personalizada

Seguidores

Almas y más almas...

Cargando...

Relats de ficció en català.

Més enllà d`on comença el mar

Imma Jordano

En baixar de l`autobús, la tramuntana gèlida que sempre bufava allà a l`hivern em va copejar amb la força amb què les onades trencaven contra les roques a no gaire distància d`allà on jo era. L`olor a mar que les ràfegues de vent feien arribar fins a l`estació em va fer retrocedir cap a aquells dies on l`alegria més immensa i l`amargor més absoluta es barrejaven formant una imatge grotesca i incomprensible. Embolcallada en un abric arrosegallat, vaig avançar amb cames tremoloses cap al banc de l`entrada, mig destrossat pel salnitre i la deixadesa, i m`hi vaig asseure amb desídia, tot i que no havia portat cap altre equipatge que els meus dolorosos records. Vaig mirar cap a la llunyania, intentant en va entrellucar un petit tros de mar.


En
La Lluna en un Cove 20

http://www.lallunaenuncove.cat/llunambuls/cataleg.htm#dalt

Los libros de Daniel Galatro

Los libros de Daniel Galatro
en Lulu.com
Powered By Blogger

Trabaja con dinero mail en tu Blog

Dineromail, para enviar y recibir dinero via e-mail

TodoAr

artelista

Arte en internet
Arte en internet

Bloxdir

Directorio de blogs

El Aleph

Blogalaxia

Technorati

Add to Technorati Favorites

El Blog del Poeta

El Blog del Poeta
Crónica del viento